سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری بینالمللی در وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اعلام کرد که با سفر ۲۰ اینفلوئنسر برجسته چینی به ایران، که در مجموع بیش از ۶۰ میلیون دنبالکننده در شبکههای اجتماعی دارند، تولید محتوای گستردهای در نقاط مختلف کشور صورت میگیرد. این اقدام با هدف جذب گردشگران بیشتر، با در نظر گرفتن تنوع سلیقهها و علایق مختلف، مقاصد گوناگونی با محصولات و قابلیتهای متفاوت برای گردشگران چینی طراحی و برنامهریزی شده است.
سرپرست دفتر توسعه گردشگری بینالملل و بازاریابی در وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، با تاکید بر این که هر کدام از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از ۳ میلیون نفر مخاطب در پلتفرمهای دیجیتال دارند، اعلام کرد که در راستای این پروژه، تمرکز بر انتخاب شبکههای اجتماعی با هدف رسیدن به جامعه بزرگتری از مخاطبین و تولید محتوای گردشگری تازه و جذاب در مورد ایران بوده است. تیکتاک، رِد و ویبو، پلتفرمهایی هستند که توسط اینفلوئنسرهای چینی برای انتشار تصاویر و داستانهایی از جاذبههای گردشگری ایران انتخاب شدهاند، با هدف افزایش آگاهی و جذب گردشگران بیشتر به کشور.
در پایان سفر هر یک از این گروهها، نشست ارزیابی با هدف دریافت نظرات و بازخوردهای هر گروه از ظرفیتها و جاذبههای کشورمان برگزار میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اخبار گردشگری، با همسفرشیم همراه باشید. همچنین شما گردشگر یا علاقه مند به حوزه گردشگری مطلب های زیر برای شما میتواند مفید باشد: