جاذبه های گردشگری

3 بانجی جامپینگ معروف در تهران

اوج هیجان پرش از ارتفاع

بانجی جامپینگ، یکی از هیجان‌انگیزترین و آدرنالین‌زا ترین ورزش‌های جهان، در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در ایران به خصوص در تهران پیدا کرده است. این ورزش شامل پریدن از ارتفاع زیاد با یک طناب کشسانی است که به مچ پا یا بدن وصل می‌شود. در تهران، چندین مکان برای تجربه این هیجان وجود دارد که در ادامه در مجله همسفرشیم به معرفی چهار بانجی جامپینگ معروف تهران می‌پردازیم.

بانجی جامپینگ

1. بانجی جامپینگ توچال

مکان: مجموعه ورزشی توچال

توچال، یکی از معروف‌ترین مکان‌های تفریحی تهران، علاوه بر امکانات اسکی و تله‌کابین، بانجی جامپینگ نیز ارائه می‌دهد. بانجی جامپینگ توچال با ارتفاع قابل توجه و مناظر زیبای کوهستانی، یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای تجربه این ورزش در تهران است. این مکان برای افرادی که به دنبال ترکیب هیجان و طبیعت هستند، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود.

بهترین تفرجگاه‌های خنک و سرسبز اطراف تهران برای فرار از گرمای تابستان کدامند؟

  • ارتفاع: ۴۰ متر
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۷۲۰
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ۱۶ تا ۲۳
  • آدرس: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، بام تهران

بانجی جامپینگ توچال

 

2. بانجی جامپینگ برج میلاد

مکان: برج میلاد تهران

برج میلاد به عنوان یکی از نمادهای مدرن تهران، بانجی جامپینگ را نیز در مجموعه تفریحی خود جای داده است. بانجی جامپینگ برج میلاد با ارتفاع بلند و چشم‌انداز شهر تهران، یکی از مهیج‌ترین و بی‌نظیرترین تجربه‌های بانجی جامپینگ را ارائه می‌دهد. این مکان برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت هستند، بسیار مناسب است.

  • ارتفاع: ۲۸۰ متر
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۲۰۶۴۳۶۶
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ (لطفا رزرو شود)
  • آدرس: بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد

بانجی جامپینگ برج میلاد

3.بانجی جامپینگ سعادت‌آباد (آدرنالین پارک)

مکان: مجموعه تفریحی-ورزشی «آدرنالین پارک»

مجموعه تفریحی-ورزشی «آدرنالین پارک» در شمال تهران در ضلع شرق میدان بهرود با دکل‌های بلند خود به آسانی قابل‌مشاهده است. آدرنالین پارک در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۱,۰۰۰ متر مربع شروع به فعالیت کرد. این پارک در منطقه دو تهران قرار دارد و اولین مجموعه بازی‌ها و ورزش‌های هیجانی در پایتخت محسوب می‌شود. بازی‌ها و ورزش‌های این مجموعه به‌قدری هیجان‌انگیز است که همه باعث بالا رفتن سطح آدرنالین در بدنتان می‌شود.

از جمله بازی‌های هیجان‌انگیز این مجموعه می‌توان به بانجی جامپینگ اشاره کرد که دکلی به ارتفاع ۶۰ متر دارد؛ اما پرش از ارتفاع ۴۰ متری انجام می‌شود. در این بانجی جامپینگ امکان پرش از دو سمت فراهم شده است و ضریب ایمنی بالا از نکات مثبت آن است.

  • ارتفاع: ۴۰ متر
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۲۰۶۴۳۶۶
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ۱۶ تا ۲۳؛ پنجشنبه و جمعه: ۱۲ تا ۲۴ (قبل از مراجعه تماس بگیرید)
  • آدرس: سعادت‌آباد، بلوار پیام، نرسیده به میدان بهرود

بانجی جامپینگ سعادت‌آباد (آدرنالین پارک)

نکات ایمنی بانجی جامپینگ

تجربه بانجی جامپینگ، هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی است، اما رعایت نکات ایمنی در این ورزش بسیار حیاتی است. در هنگام انتخاب مکان بانجی جامپینگ، اطمینان حاصل کنید که از تجهیزات استاندارد و مربیان مجرب استفاده می‌شود. همچنین، قبل از پرش، تمامی دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های ارائه شده توسط مربیان را با دقت گوش داده و رعایت کنید.

نتیجه‌گیری

بانجی جامپینگ در تهران با وجود چندین مکان معروف و پرطرفدار، به یکی از فعالیت‌های محبوب بین علاقه‌مندان به هیجان و آدرنالین تبدیل شده است. از توچال گرفته تا برج میلاد، هر مکان تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. با رعایت نکات ایمنی و انتخاب مکان مناسب، می‌توانید از این ورزش مهیج نهایت لذت را ببرید.

آماده آدرنالین و هیجان هستید؟ پل معلق آبیدر منتظر شماست!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من بانجی جامپینگ توچال رو هفته پیش رفتم و خیلی عالی بود وقتی از ارتفاع زیاد میپریدیم پایین
    مرسی که این مکان زیبا رو معرفی کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا